Sök artikel
  • Varukorgen

  • Innehåller 0 produkter
Kundservice

 

Kundservice

 

Vi besvarar alla kundärenden via e-post och har som målsättning att återkomma inom 24 timmar. Oftast går det förstås betydligt snabbare än så, och om du lämnar till telefonnummer så ringer vi självklart upp dig.

 

Titta gärna på vår FAQ där du hittar vanliga frågor och svar. Hittar du ändå inte det du söker kan du klicka här för att fylla i ett kontaktformulär. Du kan också maila oss på kundservice@hemmakvall.se

 

 

Öppettider:

Må-fre: 9-16 (lunchstängt 12-13)

Lö-sö och röda dagar: stängt

Dag före röd dag: 8-12

 

Hur ångrar jag ett köp?

Om du ångrar ett köp ska du alltid kontakta alltid vår kundtjänst innan du skickar tillbaka vara. Ångerrätten gäller förutsatt att produkten och produktförpackningen är i oförändrat skick, det vill säga oskadad i obruten förpackning. Du som kund står för returfrakten. Glöm inte att ange ordernummer eller fakturanummer när du kontaktar kundtjänst. Hos oss på Hemmakvall.se har du som kund alltid rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du mottagit varan och återbetalning sker inom 30 dagar.

För återköp eller byten kontakta oss via e-post, kundservice@hemmakvall.se

 

Vi arbetar med att svara på din fråga så fort som möjligt men under helgerna har vi hög belastning och svaret kan därför dröja något.

 

Kanske kan något av nedanstående hjälpa dig en bit på väg.

 

 

Fakturafrågor (Klarna):

Ring 08-120 120 10 ange ditt ordernummer så hjälper Klarna dig med frågor. www.klarna.se


Leveransfrågor (Posten):

Vi har levererat alla orders fram till 23 december kl 15.  I vissa fall kan leveransen försenas pga Posten. Maila oss din fråga så kontaktar vi dig så fort som möjligt.

 

Returfrågor:

Ösnkar du returnera din beställning eller en produkt, har du öppet köp i 14 dagar och returen gäller endast vid obruten förpackning. Returadressen är

Hemmakväll AB
Att, E-handel retur
Hjalmar Brantings väg 41
261 43 Landskrona


När vi mottagit din retur meddelar vi Dig att vi mottagit den samt en återbetalning görs. Har Du betalat med faktura makuleras den.

 

Felbeställning:

Maila oss din fråga så kontaktar vi dig så fort som möjligt.

 

Övriga frågor

Maila oss din fråga så kontaktar vi dig så fort som möjligt.

 

 

Vi gör vårt yttersta för att svara på din fråga så fort som möjligt, hoppas att du har överseende med att det kan ta litet längre tid just nu.