FÅ MER AV DET GODA

En krona är en poäng, ju fler poäng du samlar desto högre medlemsnivå får du. Ju högre medlemsnivå, desto godare erbjudanden.
*Gäller inte på tobak, spel och presentkort.

Kundklubben har tre medlemsnivåer; brons, silver och guld.

  • Bronsnivå får mer av det goda!
  • Silvernivå får ännu mer av det goda!
  • Guldnivå få det absolut godaste!

Samla stämplar – få en god överraskning!

För oss är du unik, med erbjudanden ger vi tillbaka.
För det är du värd!

Nedan kan du läsa om vilka regler som gäller för medlemskapet: 

  • 16 års gräns för att bli medlem  
  • Endast för privatpersoner. 
  • Medlemskapet är personligt och kopplas till ditt personnummer. 
  • Medlemskapet kan inte överlåtas.  
  • Alla köp registreras med ID eller via appen.  
  • Bli medlem via vår app eller i någon av våra butiker.  

Så fungerar det!

Samla bonuspoäng
En krona är en bonuspoäng.
Alla varor förutom tobak, spel och presentkort är poänggrundande.Poängen räknas alltid på priset efter eventuella rabatter exempelvis kampanjer. Vid krediteringar/returer kommer ett motsvarande poängavdrag göras. Bonuspoängen beräknas hela tiden löpande och baseras på köphistoriken de senaste 12 månaderna. Vid problem rörande din bonuspoängregistrering vänligen kontakta vår kundservice på [email protected]

Bonusåret
Kundklubben har ett bonusår som baseras på intjänade bonuspoäng senaste 12 månaderna. Bonuspoängen baseras på din registrerade köphistorik som du genomfört de senaste 12 månaderna. Bonuspoängberäkningen görs alltid löpande, från dagens datum och 12 månader bakåt. 

Medlemsnivåer
Kundklubben har tre medlemsnivåer:

  • Bronsnivå får mer av det goda! (0 – 499 p)
  • Silvernivå får ännu mer av det goda! (500 – 1499 p)
  • Guldnivå får det absolut godaste! (+1500 p)  

Medlemsnivåerna styrs av de intjänade bonuspoängen vilket baseras på din registrerade köphistorik de senaste 12 månaderna. När din medlemsnivå uppgraderas behålls den nivån i minst 12 månader. När 12 månader har passerat på den ny nivån görs en ny avräkning baserad på det totala köpbeloppet (intjänade bonuspoäng) under de senaste 12 månaderna och nivån uppgradera eller nedgraderas därefter.

Medlemskapets giltighet och upphörande 
Du kan när som helst lämna kundklubben. Det gör du genom att mejla [email protected] eller genom att avsluta ditt medlemskap via vår kundklubbs- app.

Om du inte har registrerat ett medlemsköp under en period av 12 månader kommer ditt medlemskap automatiskt att avslutas och dina personuppgifter samt eventuella intjänade poäng raderas enligt GDPR. Hemmakväll kan inte återställa ett medlemskap som är raderat eller avslutat enligt GDPR. Hemmakväll förbehåller sig rätten att spärra medlemskapet om det missbrukas. Medlemskapet kan sägas upp med omedelbar verkan.

Ändringar i villkoren
Hemmakväll förbehåller sig rätten att när som helst ändra villkoren för Kundklubben. Ändringar träder i kraft en månad efter att medlemmen meddelats via e-post. Uppdaterade villkor finns tillgängliga på www.hemmakvall.se 

Personuppgifter 
För information om behandling av personuppgifter se Hemmakvälls integritetspolicy. Uppdaterad intregritetspolicy finns tillgänglig på www.hemmakvall.se.  

Genom att gå med i Hemmakvälls Kundklubb samtycker du till att ditt personnummer används vid behandling enligt följande: Du ger Hemmakväll AB, 556344-4933, rätt att för marknadsföringsändamål (t.ex. postala utskick, sms, e-post, pushnotiser) och för beräkning av din poängstatus samt poängkategori behandla uppgifter som lämnas i ansökan eller som registreras när du använder ditt medlemsnummer. 

Hemmakväll säljer inte under några omständigheter vidare personuppgifter för användning av tredje part för tredje parts tjänster och/eller kommunikation. Personuppgifterna kommer enbart att användas till Hemmakvälls egen marknadsföring, marknads- och kundanalyser, affärs- och metodutveckling och statistik, samt för att upprätthålla god kund- och registervård. Dina personuppgifter kan dock eventuellt komma att delas med Hemmakvälls samarbetspartners såsom t.ex. kommunikation och utskick till medlemmar. Våra samarbetspartners går vidare under personuppgiftsbiträdesavtal och har sålunda ingen rätt att använda personuppgifterna på annat sätt än för Hemmakväll-tjänster. 

Personuppgiftsansvarig är Hemmakväll AB, 556344-4933. Alla personuppgifter, personnummer och uppgifter om kontot samt köp (kassakvittoinformation) hanteras i enlighet med Dataskyddsförordningen. Uppgifterna om köp sparas i maximalt 12 månader efter avslutad kundrelation och behandlas för att kunna administrera kundförhållandet. Personuppgifter får lämnas ut till samarbetspart. Fortsatt kommunikation och/eller personuppgiftsbehandling kan avsägas via kundservice. 

 

VANLIGA FRÅGOR

Bli medlem via vår app eller i någon av våra butiker.

Första gången du loggar in, oavsett om du är medlem sedan innan eller inte, så behöver du skapa ett konto.

Är du inte medlem sedan innan så skapas nu ditt medlemskap.

Är du medlem sedan innan så synkroniseras datan, intjänade bonuspoäng, stämplar och erbjudande dyker upp i appen per automatik.

Alla köp registreras med ID eller via appen.

Ja, medlemsnivån är baserad på det totala köpbeloppet under de senaste 12 månaderna. När din medlemsnivå uppgraderas behålls den nivån i minst 12 månader.

Medlemsnivån är baserad på det totala köpbeloppet (intjänade bonuspoäng) under de senaste 12 månaderna. När nivån uppgraderas behålls den nivån i minst 12 månader. När 12 månader har passerat på den nya nivån görs en ny avräkning baserad på det totala köpbeloppet (intjänade bonuspoäng) under de senaste 12 månaderna och nivån uppgraderas eller nedgraderas därefter.

ÄR DU REDO ATT FÅ
MER AV DET GODA?

I appen får du som medlem poäng på alla dina köp, stämpelkort, unika erbjudande, inspiration och tips och så mycket mer. Vi firar även just dig på din födelsedag!